vrijdag 18 maart 2011

Hannah's Quilt

Mijn vriendin Karin is in november bevallen van een prachtige dochter: Hannah. Ik ken Karin al sinds we 5 jaar waren, dus een speciaal cadeautje moest er wel komen. Stofjes en patroon uitgezocht en aan de slag. Dit is het resultaat.



En natuurlijk een foto van de quilt en de ontvangster!



Schattig, toch?

Afgelopen anderhalve week was mijn naaimachine weg voor onderhoud. Wat heb ik 'm gemist! Woensdag mocht hij weer opgehaald worden, ik heb 'm nog net geen knuffel gegeven. Dit weekend hebben we geen afspraken, dus ik hoop lekker aan de slag te kunnen. Er liggen 3 (!) tops klaar om verwerkt te worden, dus aan slag!

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Oh Marja, She's beautiful! (And the quilt is gorgeous too ;) I love those fabrics. Fig Tree, right? Thanks so much for showing me.

    Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen